woensdag 1 december 2010

een les voor school; les2, mijn bronnen.

Bij opdracht 1 heb ik antwoorden gezocht in verschillende informatiebronnen.
Het aantal verschillende bronnen dat ik heb gebruikt is: 9 bronnen.

De bronnen die ik heb gebruikt zijn:
-google.
-wikipedia.
-het nieuws.
-boeken.
-bladen.
-tv.
-bibliotheek.
-bij sluiter.
-telefoon boek.

Deze bronnen gebruik ik soms thuis, want:
als ik wat op wil zoeken,
of iets wil weten.

Ik vondt het makkelijk om in deze bronnen te zoeken, want:
omdat ik het best wel vaak opzoek.


------------------------------------------------------------------------------------
De bronnen die ik het meeste gebruik zijn:









&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&




















bedankt voor het lezen van me blog,
laat natuurlijk even een reactie achter,
wat je er van vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten